ספא מדריך אתרי ספא של ישראל - חווית ספא שמתחילה כאן
        חיפוש מתקדם »
ספא
ספא
המלצותברוכים הבאים למדריך אתרי הספא של ישראל   -   ספא במלון דיוויד אינטרקונטיננטל תל אביב   -   ספא בראשון לציון   -   מלון ספא האוס בראשון לציון   -   מלון ספא האוס בפתח תקווה   -   ספא עין גדי בים המלח   -   ספא ממילא בירושלים
ספאחבילות ספאאתרי ספאספא זוגיספא בתל אביבספא בצפוןספא במרכזספא מול היםטיפולי ספאעיסוי
אתה נמצא ב: ספא > מגזין ספא > בתי ספא בדרום > בתי ספא בדרום

קטגוריות

ספא מסיבת רווקות
ספא
סוויטה רומנטית

בתי ספא בישראל
בתי ספא בצפון

 
בתי ספא בשרון

 
בתי ספא בתל אביב

 
בתי ספא במרכז

 
בתי ספא בירושלים

 
בתי ספא בשפלה

 
בתי ספא בדרום

טיפולי ספא
טיפולים בספא

 
טיפולי ספא מיוחדים

 
טיפולי ספא קלאסים

כתבות ספא
פינוק בספא

 
ספא מגזין

 
מושגי ספא

עיסוי
בתי ספא נגישים
ספא נגיש בצפון

חדשות ספא
ספא מול הים


מחפשים ספא מפנק?
מלא את הטופס וקבל 3 הצעות מיוחדות
קוד אבטחה:

בתי ספא בדרום

אז כיצד אתם בוחרים לפנק את עצמכם מידי פעם? חשבתם על מכון ספא מפנק? בתי ספא בדרום הם בדיוק מקומות כאלה, הם מפנקים, איכותיים ויוקרתיים, הם ממוקמים בינות נופים מרהיבים המאפיינים את אזור זה של הארץ, ניתנים בהם מגוון רב של טיפולים וחבילות עיסויים המיועדות לכל אחד ואחת, אפילו לקשישים. אז הנה לכם ההזדמנות להשתחרר מכל הלחצים, לצבור אנרגיות חיוביות, לבקר במקום שכולו טוב, מקום רגוע, שלוו וקסום בנאות מדבר. בתי הספא מציעים חבילות טיפולים במחירים אטרקטיביים במיוחד, משהו שכל אחד יכול לפרגן לעצמו מדי פעם.

ספא לאונרדו אשקלון

בתי ספא בדרום הינם מקומות מומלצים במיוחד, אחד מהם הוא ספא לאונרדו אשקלון. כבר עם כניסתכם למקום תחושו כמו בעולם אחר, מקום עם תאורה הולמת אווירה, ריחות משכרים, מוזיקה מרגיעה מתנגנת ברקע ועובדים חביבים ומסבירי פנים. מכון הספא ממוקם במלון מפואר וחדש המבטיח פינוקים רבים והרבה שלווה ושקט לגוף ולנשמה. ספא לאונרדו אשקלון עם טיפולים הוליסטיים אלטרנטיביים, עיסויים מקצועיים לטיפוח הגוף כמו עיסוי באבנים חמות המטהר מרעלים, עיסוי בשמנים ארומתרפיים ריחניים, עיסוי רקמות עמוק המסייע להשתחרר מכאבים, עיסוי משולב, עיסוי רפואי, עיבוי שוודי ועיסוי תאילנדי. כל אחד יכול להתאים לעצמו חבילת טיפולים המתאימה במיוחד לו בהתאם לכאבים מהם הוא סובל או למתחים וסטרס. בתי ספא בדרום מציעים סטנדרט טיפולים שלא הכרתם עד כה, הם מעסיקים את מיטב אנשי המקצוע הטובים בתחומם, במקום 10 חדרי טיפולים שונים וניתן לעשות שימוש חופשי במתקני הספא כמו בריכת שחייה, סאונה רטובה וסאונה יבשה, בריכות ג'קוזי ועוד.

חבילות מפנקות לזוגות

אם אתם רוצים להפתיע את בן או בת הזוג במתנה רומנטית נפלאה, חבילות טיפולים הן רעיון לא פחות ממצוין. כל אורח המגיע למקום יקבל חלוק רחצה, מגבת מלטפת ונעלי ספא חד פעמיות. לכל אחד מבני הזוג יינתן עיסוי מקצועי הנמשך כחצי שעה, כמו כן ניתנים טיפולי יופי, טיפולי טיפוח כמו מניקור ופדיקור, מסכות עיסויים והחדרת לחות לעור. בנוסף יוכלו האורחים לבקר במכון הכושר המאובזר. התרשמתם? הזמינו עוד היום מקום בספא לאונרדו אשקלון.

אחוזת ארומה ספא

כאמור בתי ספא בדרום לא חסרים, אחד מהם הוא ארומה ספא, מקום מיוחד במינו המציע שלל פינוקים שונים לאורחים. מדובר על וילה בגן יבנה בה מתקיימים אירועים שונים, אירועים יוקרתיים, כנסים ומסיבות, חתונות ועוד. במקום בריכת שחייה פרטית, מתחמי ישיבה מפוארים ונוחים עם ריהוט יוקרתי, ישנו מתחם פנימי עם חדרי עיסויים מפנקים ועוד מגוון רב של טיפולים אחרים. מובטחת חוויה חלומית בלתי נשכחת, במקום קסום במיוחד, חוויה הן לבעלי השמחה והן לאורחים היקרים שלהם.

מה מציע המקום?

לרוב מתקיימים אירועים בימות הקיץ כאשר בריכת השחייה היא מרכז העניינים, זוהי בריכה ענקית היכולה להכיל מספר נכבד של אורחים. כמו כן במקום פינות ישיבה מפנקות עם ריהוט יוקרתי ואמבט ג'קוזי גדול ומפנק. בוילה ניתן ליהנות מטיפולי ספא שונים כמו עיסוים וטיפולי יופי הניתנים על ידי מיטב אנשי המקצוע, חשוב לציין כל אותם טיפולים ניתנים בתמורה לתשלום נוסף, אולם מדובר על מחירים אטרקטיביים שווים לכל נפש!

לאו ספא - חבילה עיסוי זוגי
בריכת שחייה - ארומה ספא
ארומה ספא - ג'קוזי ספא
הדפס עמוד שלח לחבר
תגובות באתר: (0)  
הוספת תגובה / חוות דעת:

שם: נושא / כותרת:
תוכן התגובה:
* קוד אבטחה:
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

תגובות / חוות דעת
אין תגובות לעמוד זה
חבילות
חבילות ספא
חבילות ספא בצפון
חבילות ספא בתל אביב
חבילות ספא במרכז
חבילות ספא בשפלה
חבילות ספא בדרום
חבילות ספא בשרון
ערים בישראל
ספא בירושלים
ספא בראשון לציון
ספא בתל אביב
ספא בחיפה
ספא בהרצליה
ספא ברחובות
ספא באילת
אזורים בישראל
ספא בצפון
ספא בירושלים
ספא בים המלח
ספא בשפלה
ספא בדרום
באר שבע
נגב
ספא באילת
מגזין
מישור החוף
שרון
תל אביב
גוש דן
שפלה
צפון הארץ
ספא בחיפה
ספא בכרמל
ספא בגליל המערבי
ספא בטבריה
ספא בגולן
ספא בגליל
שירותים נוספים
מגזין ספא
בלוגים
רוצה לפרסם במדריך?
כל הזכויות שמורות ל spa.co.il (C) 2005 אתר הספא של ישראל WiseGroup בניית אתרים